loading...
ایران کازمد - فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتی دست ساز، ارگانیک و گیاهی
ایران کازمد بازدید : 40 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد | کرم گیاهی و دستساز آلوورا و آرگان

کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ارگانیک ایران کازمد

کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ارگانیک ایران کازمد | کرم گیاهی و دستساز آلوورا و آرگان

 

خواص و فواید کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و تیتروار فواید این کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا را مورد بررسی قرار دهیم، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

نکات مهم و حائز اهمیت راجع به کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایرانکازمد که باید قبل از خرید به آنها توجه نمود

  • کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد گیاهی بوده و حاوی ویتامین‌های E و C میباشد. لذا میتوانید نگران تداخل دارویی با مصرف این محصول نباشید.
  • به دلیل عدم وجود مواد شیمایی همچنین نگهدارنده شیمیایی در کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایرانکازمد میبایست این محصول در دمای خنک و فضای خشک ( مانند طبقات پایین یخچال ) نگهداری بفرمایید.
  • اکیدا تصویه میشود کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد را روی پوست کاملا تمیز مصرف نمایید. به این معنی که قبل از مصرف این کرم برای پاکسازی پوست خود از صابون گیاهی مناسب استفاده نمایید.
  • اگر همزمان با کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد، یکی از انواع اسکراب‌ها را نیز تهیه نموده‌اید، حتما کرم را بعد از مصرف اسکراب استفاده نمایید.
  • در صورتی ماسک ترمیمی ایران کازمد را تهیه نموده‌اید، پیشنهاد میکنیم کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایرانکازمد را شب ها قبل از خواب و پس از شستشو با صابون مناسب پوستتان استفاده نمایید و پس از آن بخوابید.
  • اگر فقط یک صابون گیاهی ایرانکازمد و کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا را تهیه نموده اید، میتوانید تا روزی 2 مرتبه ( هر 12 ساعت ) از آن (کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا) استفاده نمایید. به عنوان مثال به این صورت که:
    • صبح حدود ساعت 10 و 11 پوستتان را با صابون گیاهی شستشو داده، سپس کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا تخصصی تان را بزنید.
    • مجددا شب حدود ساعت 10 و 11 ( یعنی 12 ساعت بعد ) قبل از خواب ابتدا پوست را با صابون گیاهی بشویید، سپس کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد را بزنید و بخوابید.
    • دقت بفرمایید این نوع مصرف فقط در شرایطی است که شما یک صابون گیاهی متناسب با نوع پوست و کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا را تهیه نموده‌اید.
  • سعی کنید در طول دوره مصرف کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا تا حد امکان از نور مستقیم آفتاب دور باشید. و زمان های طولانی را در زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • توصیه میکنیم در زمان مصرف کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد روزی 6 الی 8 لیوان آب بنوشید.
  • مواد موثره در کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا با درصد بالا در کرم موجود است. توصیه میکنیم در هر بار مصرف کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا از حجم کمی کرم بروی پوست بزنید و ماساژ دهید تا جایی که اثری از کرم روی صورت نمانده و کاملا وارد پوست شده باشد.
  • مصرف کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا برای پوست‌های خشک، پوستهای مختلط رو به خشک، و با دوز کمتر برای پوستهای مختلط و پوستهای کم چرب بالامانع است.

 

تصویر کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمدکرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ارگانیک ایران کازمد | کرم گیاهی و دستساز آلوورا و آرگان

حالا که صحبت از کرم گیاهی و طبیعی آرگان و آلوورا شده بهتر است کمی بیشتر راجع به خواص آرگان و آلوئه ورا برای پوست بدانیم. در ابتدا با خواص و فواید آرگان برای پوست شروع میکنیم.

خواص روغن آرگان برای پوست

1.آبرسانی بسیار قوی به پوست

روغن آرگان حاوی مقادیر بالای ویتامین E و اسید چرب اشباع شده بوده و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست شناخته می شود، روغن آرگان را می توانید برای همه ی قسمت های بدن استفاده کنید. چند قطره روغن آرگان را بر روی پوست خود بمالید و با حرکات ملایم ماساژ دهید تا پوست را نرم و مرطوب کند.

2. جوان سازی صورت

روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند بلکه چین و چروک پوست را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید می باشد. قبل از خواب مقداری روغن آرگان را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.

3. درمان پوست خشک صورت

ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان برای افرادی که پوست خشک دارند و از بیماری اگزما رنج می برند مفید می باشد. مقدار کمی روغن آرگان را بر روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید، هر روز این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

4. درمان جوش صورت ( آکنه)

روغن آرگان آنتی اکسیدان های زیادی دارد که چربی پوست و التهاب را کنترل کرده و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند. روزی دو بار مقداری روغن آرگان را بر روی پوست تمیز صورت بمالید و خوب ماساژ دهید بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید و خشک کنید.

5. لایه برداری و پاک سازی پوست

روغن آرگان می تواند برای پاکسازی و لایه برداری از پوست صورت استفاده شود. لایه برداری منظم پوست صورت سلول های مرده پوست را از بین می برد و از ایجاد چروک در پوست صورت جلوگیری می کند. یک قاشق شکر قهوه ای را با چند قطره روغن آرگان ترکیب کرده و 2 تا 4 دقیقه پوست صورت را دایره ای ماساژ دهید، سپس با آب گرم بشویید و خشک کنید.

6. درمان ترک بارداری

روغن آرگان به دلیل محتوای ویتامین E الاستیسیته پوست را افزایش داده و می تواند برای پیشگیری و درمان ترک پوست بارداری در زنان باردار استفاده شود. قبل و بعد از زایمان چند قطره روغن آرگان را بر روی سینه ها، شکم و ران ها بمالید و خواب ماساژ دهید تا ترک بارداری درمان شود.

7. ضد آفتاب طبیعی

ترکیبات موجود در روغن آرگان می توانند پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت کنند و از پیری و سرطان پوست جلوگیری کنند.

8. رفع التهاب پوست بعد از اصلاح و اپیلاسیون

روغن آرگان یک درمان طبیعی برای درمان التهاب و خارش پوست بعد از اصلاح صورت در آقایان و اپیلاسیون در خانم ها می باشد. یک قطره روغن آرگان را بر روی پوست صورت یا بدن بمالید و آرام ماساژ دهید تا التهاب رفع پوست شود.

تصویر کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ارگانیک ایران کازمد

کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ارگانیک ایران کازمد | کرم گیاهی و دستساز آلوورا و آرگان

 

خواص روغن آلوئه ورا برای پوست

1) جلوگیری و درمان آکنه :

در بسیاری از روش های طب سنتی استفاده از ژل آلوورا برای کاهش آکنه رواج دارد. برای این منظور استفاده از روغن آلوورا نیز تاثیری قوی تر داشته و جوش را محو می کند. روغن آلوورا میتواند میزان چربی موجود در سطح پوست را کنترل کند. علاوه بر این از پوست در برابر آلودگی ها که عامل اصلی بروز آکنه بوده محافظت می کند.

این روغن یک پاک کننده مناسب برای انواع پوست های خشک، چرب و حساس است. مخلوطی از روغن آلوورا با روغن ریحان اصل ، تاثیری معجزه آمیز بر جوش ها داشته و قادر است آن ها را در مدت کمتر از 2 روز محو کند.

2) نرم کننده پوست :

یکی از ویژگی های محبوب خواص آلوورا که بسیاری افراد را به سمت آن جذب می کند، نرم کنندگی فوق العاده پوست است. ترکیب روغن آلوورا با کمی روغن نارگیل میتواند پوستی به لطافت پوست نوزاد برای شما به ارمغان آورد. ولی راه بهتر و ساده تر استفاده از روغن آلوئه ورا است.

این روغن طبیعی سرشار از مواد مغذی است که به لایه های عمیق پوست نفوذ می کنند. رطوبت رسانی ویژه آن موجب می شود که نرمی و لطافت پوستتان مثال زدنی شود.

3 ) از بین برنده جای زخم و سوختگی :

از جمله خواص مهم روغن آلوورا، تاثیر آن در کاهش درد و از بین بردن جای زخم است. روغن مذبور با دارا بودن مواد مغذی فراوان می تواند روند ترمیم زخم را تسریع کند. علاوه بر زخم، برای از بین بردن جای سوختگی و التیام آن نیز موثر است. روغن آلوورا ضد التهابی قوی است از این رو برای درمان سوختگی در طب سنتی توصیه شده است.

طی تحقیقات انجام شده در سال های اخیر، استفاده از این روغن حتی برای رفع جای جراحی مفید است. وجود نوعی ترکیب فسفر دار در روغن باعث خاصیت ضد التهابی و بهبود دهندگی آن است.

به جرات می توان گفت استفاده از روغن آلوئه ورا اصل تاثیری به مراتب مطلوب تر از محصولات شیمیایی درمان سوختگی موجود در بازار دارد، زیرا هم سرعت بهبود را افزایش می دهد و هم درد را تا حد زیادی کاهش داده و التهاب را از بین می برد.

4 ) درمان عرق سوز :

خارش و سوزش کشاله ران یکی از عوارض استفاده از پوشک در نوزادان است. این عارضه نه تنها باعث خارش می شود بلکه به شدت دردناک و آزارد دهنده است. عرق سوز شدن موجب حساسیت پوست نوزاد شده و مسبب گریه دائمی وی خواهد شد.

در مواردی که از مواد مناسب برای درمان آن استفاده نشود، لکه سوختگی روی بدن نوزاد باقی می ماند. بنابراین در این مورد باید دقت بیشتری به خرج داد زیرا پوست نوزادان بسیار حساس است.

در صورت استفاده از محصول نامناسب ممکن است واکنش شدیدی حاصل شده و منجر به وخیم تر شدن سوختگی پوست شود. روغن آلوورا یک ماده ضد التهاب طبیعی و بی خطر است که حتی برای استفاده کودکان نیز مناسب است.

5) درمان تبخال تناسلی :

تبخال ناحیه تناسلی یک از بیماری های شایع جنسی است که در آقایان اتفاق می افتد. تبخال تناسلی در آقایان به علل مختلفی رخ می دهد و در حال بسیار دردناک و زجرآور است. تحقیقات زیادی بر روی بسیاری از روش های طبیعی برای درمان تبخال تناسلی صورت گرفته است که در این بین، یکی از موثر ترین مواد طبیعی برای کنترل این عارضه آلوئه ورا می باشد.

برای این منظور به مدت 5 روز متوالی و هر روز 3 بار روغن آلوورا را در ناحیه تبخال استعمال کنید. در صورت مشاهده هر گونه واکنش غیر طبیعی پوست استفاده را متوقف کنید.

جالب است بدانید از روغن آلوورا میتوان برای درمان تمامی تبخال ها استفاده نمود. نحوه استفاده از آن برای سایر تبخال ها نیز به شیوه بیان شده در بالاست.

6) جلوگیری از پیری پوست :

همانطور که بار ها شنیده اید، رادیکال های آزاد تاثیرات مخرب زیادی بر بدن دارند. یکی از این آثار، افزایش سرعت پیر شدن پوست و ابتلا به بیماری های وابسته به آن است. از جمله خواص آلوورا، توانایی اعجاب انگیز آن برای جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری آن است.

روغن آلوئه ورا دارای آنتی اکسیدان های مفید است که اثر رادیکال های آزاد را از بین می برد. و مانع از واکنش آن ها با سطح پوست و در نتیجه فساد چربی های موجود در آن می شود. از این رو استفاده منظم از روغن مذبور، به از بین رفتن چین و چروک های پوست نیز منجر می شود.

به علاوه روغن آلوورا در جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست نیز نقش موثری دارد. روغن آلوورا حتی قادر است درصد زیادی از اشعه های مضر محیط را دفع کند.

7) درمان آفتاب سوختگی :

قرار گرفتن بیش از حد در مقابل آفتاب، احتمال دریافت اشعه های UV را افزایش می دهد. این اشعه یکی از عوامل اصلی سرطان پوست و آفتاب سوختگی است. سوختن پوست در اثر نور شدید آفتاب، با سوزش، خارش، التهاب و قرمزی ناخوشایندی همراه است.

یکی از مواد طبیعی که در این زمان باید به سراغش رفت، روغن آلوئه ورا اصل است. استفاده از آن حتی می تواند علاوه بر درمان، از بروز این عاضه نیز جلوگیری کند. اگر پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب از آن استفاده کنید، پوستتان نخواهد سوخت.

8 ) درمان عفونت های قارچی :

عفونت های قارچی، علل مختلفی داشته و در انواع و اشکال مختلفی وجود دارند. معمولا این عارضه به عنوان یک مشکل حاد بیان نمی شود ولی اکثرا با سوزش و خارش همراه است به همین علت نیز میتواند آزار دهنده باشد، به علاوه ظاهر آن نیز اعتماد به نفس را پایین می آورد. روغن آلوورا جزء معدود مواد طبیعی است که بر روی انواع مختلف قارچ موثر است و میتواند در مدت زمان کوتاهی آن ها را کنترل کرده و رشد را متوقف کند.

9 ) درمان آفت دهان و لثه :

معمولا اگر قسمتی از دهان آسیب ببیند و خراش بردارد پس از مدتی در آن ناحیه دچار آفت می شوید. با آنکه بسیاری معتقدند آفت دهان درمان ویژه ای نداشته و باید زمان خاصی را طی کند تا بهبود یابد. لیکن تحقیقات بسیاری نشان می دهند که استفاده از برخی مواد طبیعی این روند را تسریع میکند.

آفت دهان بسیار ناخوشایند بوده و در موارد حاد حتی غذا خوردن را با مشکل مواجه می کند. یکی از موادی که میتوان برای درمان آفت روی آن حساب باز کرد، روغن آلوورا است.

خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده این روغن، باعث بهبود سریع زخم و آفت دهان می شود. به علاوه سوزش و درد ناشی از آن را نیز تا حدی کاهش می دهد.

10) کنترل اگزما و پسوریازیس :

پسوریازیس بیماریی است که از رشد بیش از حد سلول ها ایجاد می شود. این بیماری با تشکیل لایه های قرمز بر سطح پوست نواحی مانند زانو و پوست سر همراه است. خارش و سوزش ناشی از پسوریازیس غیرقابل تحمل و دردناک است. تاثیر روغن آلوورا در از بین بردن این بیماری شگفت انگیز است.

استفاده از روغن آلوورا در 5 روز متوالی از هفته و هر روز به تعداد 3 بار، علائم را تا 80 درصد کاهش می دهد. یا این روش ساده و بدون عوارض جانبی، میتوان اگزما را نیز کنترل کرد.

اگزما نیز بیماریی است که به علت التهاب پوست ناشی می شود و با سوزش و خارش همراه است. خواص ضد التهابی و تسکین دهندگی روغن آلوورا در این زمینه موثر است.

11) کمک به سلامت معده :

از جمله ویژگی های روغن آلوورا ضد التهاب بودن است. این روغن اکسیژن رسانی خون را بهبود بخشیده و سرعت سوخت و ساز سلولی را افزایش می دهد. بنابراین تا حدی با مشکلات گوارشی مقابله و آن را درمان می کند. رفلاکس معده و سندروم روده تحریک پذیر از جمله مواردی است که به آسانی با خواص آلوورا درمان می شود.

12) درمان یبوست:

همانطور که بیان شد، ویژگی های روغن آلوورا عملکرد سیستم گوارش را بهبود می بخشد. یکی از مشکلات عدم هضم مناسب، یبوست است که با مشکلات زیادی همراه است. استفاده از آبمیوه و روغن آلوورا به طور خوراکی و موضعی به عمل دفع کمک می کند. از این طریق میتواند برای درمان یبوست و سختی دفع کمک کننده باشد.

13) کمک به سیستم ایمنی بدن:

روغن آلوورا خواص ضد میکروبی، ضد قارچ،ضد التهاب و ضد ویروسی دارد. یافتن ماده ای که چنین خواص شگفت انگیزی در یک مجموعه کامل داشته باشد کاری راحت نیست. روغن آلوئه ورا، سطح قند خون را در بدن کنترل کرده و در درمان دیابت مفید است. ضد عفونت و باکتریست و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. از این طریق با بیماری هایی نظیر آسم و صرع مقابله خواهد کرد.

14) درمان جای نیش حشرات

نیش حشراتی مانند زنبور و عنکبوت با سوزش و درد فراوانی همراه است. اگر از مواد مناسب برای درمان آن استفاده نشود ممکن است آثار نیش نیز بر پوست باق بماند. ماده طبیعی که میتواند جای نیش را تسکین دهد، روغن آلوورا است. خاصیت ضد التهاب بودن آن نیز در این مورد کمک کننده است.

 

عکس کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد

کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ارگانیک ایران کازمد | کرم گیاهی و دستساز آلوورا و آرگان

موارد منع مصرف کرم آبرسان آرگان و آلوئه ورا ایران کازمد | کرم گیاهی و دستساز آرگان و  آلوئه ورا از زبان سازنده:

هیچ منعی ندارد مگر افرادی که به آلوئه ورا حساسیت دارند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 3,509
  • بازدید کلی : 14,507