loading...
ایران کازمد - فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتی دست ساز، ارگانیک و گیاهی
ایران کازمد بازدید : 42 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

کرم آبرسان تخصصی ارگانیک و دستساز ایران کازمد | کرم آبرسان تخصصی گیاهی

کرم آبرسان تخصصی ارگانیک و دستساز ایران کازمد | کرم آبرسان تخصصی گیاهی ویژه ایرانکازمد

کرم آبرسان تخصصی ارگانیک و دستساز ایران کازمد | کرم مرطوب کننده گیاهی

خواص و فواید کرم آبرسان تخصصی و دستساز ایران کازمد | کرم آبرسان دست ساز و گیاهی

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و تیتروار فواید کرم آبرسان تخصصی را مورد بررسی قرار دهیم، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آبرسانی تخصصی به پوست
  • ضد التهاب
  • کمک به رفع لک و جای لک
  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • کمک به بازسازی کلاژنهای پوست
  • حفظ رطوبت پوست
  • حفظ حالت الاستیته پوست
  • کمک به جوانسازی صورت
  • کمک به کشیدگی و لیفتینگ پوست

 

نکات مهم و حائز اهمیت راجع به کرم آبرسان تخصصی ایرانکازمد که باید قبل از خرید به آنها توجه نمود

  • به دلیل عدم وجود مواد شیمایی همچنین نگهدارنده شیمیایی در کرم آبرسان تخصصی ایرانکازمد میبایست این محصول در دمای خنک و فضای خشک ( مانند طبقات پایین یخچال ) نگهداری بفرمایید.
  • اکیدا تصویه میشود کرم آبرسان تخصصی ایران کازمد را روی پوست کاملا تمیز مصرف نمایید. به این معنی که قبل از مصرف این کرم برای پاکسازی پوست خود از صابون گیاهی مناسب استفاده نمایید.
  • اگر همزمان با کرم آبرسان تخصصی ایران کازمد، یکی از انواع اسکراب‌ها را نیز تهیه نموده‌اید، حتما کرم را بعد از مصرف اسکراب استفاده نمایید.
  • در صورتی ماسک ترمیمی ایران کازمد را تهیه نموده‌اید، پیشنهاد میکنیم کرم آبرسان تخصصی ایرانکازمد را شب ها قبل از خواب و پس از شستشو با صابون مناسب پوستتان استفاده نمایید و پس از آن بخوابید.
  • اگر فقط یک صابون گیاهی ایرانکازمد و کرم آبرسان تخصصی را تهیه نموده اید، میتوانید تا روزی 2 مرتبه ( هر 12 ساعت ) از آن (کرم آبرسان تخصصی) استفاده نمایید. به عنوان مثال به این صورت که:
    • صبح حدود ساعت 10 و 11 پوستتان را با صابون گیاهی شستشو داده، سپس کرم آبرسان تخصصی تان را بزنید.
    • مجددا شب حدود ساعت 10 و 11 ( یعنی 12 ساعت بعد ) قبل از خواب ابتدا پوست را با صابون گیاهی بشویید، سپس کرم آبرسان تخصصی ایران کازمد را بزنید و بخوابید.
    • دقت بفرمایید این نوع مصرف فقط در شرایطی است که شما یک صابون گیاهی متناسب با نوع پوست و کرم آبرسان تخصصی را تهیه نموده‌اید.
  • سعی کنید در طول دوره مصرف کرم آبرسان تخصصی تا حد امکان از نور مستقیم آفتاب دور باشید. و زمان های طولانی را در زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • توصیه میکنیم در زمان مصرف کرم آبرسان تخصصی ایران کازمد روزی 6 الی 8 لیوان آب بنوشید.
  • مواد موثره در کرم آبرسان تخصصی با درصد بالا در کرم موجود است. توصیه میکنیم در هر بار مصرف کرم آبرسان تخصصی از حجم کمی کرم بروی پوست بزنید و ماساژ دهید تا جایی که اثری از کرم روی صورت نمانده و کاملا وارد پوست شده باشد.
  • مصرف کرم آبرسان تخصصی برای پوست‌های خشک، پوستهای مختلط رو به خشک، پوستهای مختلط، پوستهای مختلط رو به چرب و پوستهای چرب بالامانع است.
  • کرم آبرسان تخصصی ایران کازمد گیاهی، ویتامینه و پروتئینه میباشد. لذا میتوانید نگران تداخل دارویی با مصرف این محصول نباشید.

 

آبرسان و مرطوب‌کننده در محصولات آرایشی بهداشتی

مرطوب‌کننده یا آبرسان مخلوطی از مواد شیمیایی است که برای نرم و انعطاف‌پذیر نمودن لایه‌های خارجی پوست (روپوست) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مواد با کاهش تبخیر آب مقدار رطوبت پوست را افزایش می‌دهند.

محصولاتی طبیعی همچون لیپید پوست و استورل‌ها یا روغن‌های طبیعی و مصنوعی و روان‌سازها ممکن است بخشی از ترکیبات مرطوب‌کننده‌های تجاری باشند.

این محصولات معمولاً به عنوان لوازم آرایشی و درمانی در دسترس هستند اما می‌توان با استفاده از مواد اولیه داروسازی، آن‌ها را در خانه نیز تولید نمود.

مرطوب کننده ها به صورت لوسیون ها، کرم ها، پمادها، روغن‌های حمام یا به صورت صابون وجود دارند.

 

 

از کجا پوست کم آب و پوست خشک رو تشخیص بدیم؟

از جمله نشونه‌های یک پوست خشک میشه به احساس زبری و ناهمواری روی پوست، خشکی زدن پوست و پوسته پوسته شدن اشاره کرد. پوست هایی که دچار کم آبی میشن به سختی میتونن مواد مغذی مثل ویتامین C رو دریافت کنند.

بنابراین اگر پوستتون دچار کم آبی شده و دوست ندارین زیبایی تون رو هم از دست بدین باید خیلی سریع یک فکر اساسی برای استفاده از یک آبرسان پوست خوب بکنید. پوست‌های خشک همیشه باید مرطوب کننده و آبرسان رو کنار خودشون داشته باشن.

اما نشونه‌های شناخت پوست کم آب چیه ؟ کدر و خسته به نظر رسیدن پوست، احساس کشیدگی در پوست، التهاب و قرمزی پوست، واضح تر به نظر رسیدن خطوط ریز و چین و چروک‌های روی صورت، افتادگی و شل شدگی پوست از جمله عوارض پوست کم آب و دهیدراته هستن.

اگر مدتی هست که به این مشکل دچار شدین، این نشون میده که پوست شما دچار کم آبی شده و قابل درمان و برگشت به شکل ایده آل خودش هست.

در هر صورت فرقی نمیکنه که پوست شما خشک هست یا اینکه پوستتون دچار کم آبی یا دی هیدرشن شده. چیزی که اهمیت داره اینه که شما به یک آبرسان پوست خوب نیاز دارید.

این دقیقا همون چیزی هست که در ادامه میخواهیم راجع بهش صحبت کنیم. اما قبل از اون بد نیست درمورد عواملی که باعث کم آبی پوست میشن بدونید.

 

 

تاثیر مرطوب کننده (آبرسان) در پوست

لوسیون‌های مرطوب کننده معمولا برای بهبود پوست در نظر گرفته شده اند اما در صورت استفاده نادرست می توانند به پوست آسیب نیز برسانند. مرطوب کننده ها حاوی ترکیباتی هستند که می توانند مسدود کننده باشند.

به این صورت که مواد مرطوب کننده برای جذب آب به پوست استفاده می شود و تجمع مداوم آب در پوست می تواند باعث از بین رفتن عوامل طبیعی پوست شود که نتیجه آن واکنش آلرژی یا درماتیت تماسی تحریک کننده پوست می شود و همچنین باعث نفوذ مواد خارجی به پوست می شود.

تغییر در محیط طبیعی پوست، می تواند رشد موجودات پاتولوژیک را افزایش دهد. لوسیون ها حاوی 65 تا 85 درصد آب هستند. آب به عنوان یک عامل برای پراکندگی عناصر فعال و غیرفعال در لوسیون عمل می کند.

مقدار بالای آب همچنین راهی برای جذب برخی از اجزا و تبخیر مرطوب کننده است. آب به عنوان یک عامل هیدراتاسیون موقتی عمل نیز عمل می کند.

 

 

آبرسان پوست برای چه افرادی مناسب است؟افرادی که دچار پوست‌های خشک و یا پوست‌های کم آب هستن به کرم‌های آبرسان نیاز دارن. شاید براتون کمی عجیب باشه اما مفهوم پوست خشک و کم آب باهم متفاوته.

 

پوست‌های خشک

پوست خشک به پوستی گفته میشه که به خاطر دلایلی مثل ژنتیک یا سن، سبوم کمتری ترشح میکنه. همچنین به علت کمبود چربی و روغن روی سطح پوست و کاهش لایه چربی محافظ پوست، میزان تبخیر رطوبت از سطح پوست هم افزایش پیدا میکنه.

بنابراین پوست به سمت خشکی میره و احساس کشیدگی و خشکی روی سطح پوست به وجود میاد.

پوست‌های کم آب

کم آبی یا دی هیدرشن یکی از مشکلات رایج است که اغلب پوست ها چه از نوع خشک و چه از نوع چرب اون رو تجربه میکنن.

مشکل کم آبی به این شکل هست که آب موجود توی لایه‌های سطحی پوست به شدت کاهش پیدا میکنه و پوست خسته و کدر به نظر میرسه.

با توجه به اینکه پوست بیرونی ترین اندام بدن و با بخش‌های مختلفی در تماس است، توجه به سلامت آن از اولویت هاست. امروزه بیش تر خانم‌ها به جوانی، شادابی و زیبایی پوستشان بیش از قبل اهمیت می‌دهند.

یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آبرسانی است که این کار بیش تر در آرایشگاه ها انجام میشود. اکثر آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست برای هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است و با توجه به نوع هر پوست، میشود شیوه‌های مختلفی برای این کار برگزید.

آن ها میگویند آبرسانی به ترمیم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری و… کمک میکند.

آبرسان پوست یا هیدرودرمی به معنی رطوبت رساندن به پوست است. با انجام آبرسان پوست میتوان سلول‌های آنرا سرزنده کرد تا تأثیر بسزایی در شاداب بودن و جوانسازی پوست داشته باشند.

 

اهمیت آب رسان صورت در زیبایی

با افزایش سن، پوست آغاز به شکننده شدن و بروز چروک میکند. اشخاص باید از سنین 30 سالگی به بعد به فکر رسیدگی به پوست خویش باشند.

یکی از تاثیرگذارترین کارهایی که میتوان برای این کار انجام داد، پیروی از رژیم غذایی سالم هست. آشامیدن 8 لیوان آب در روز هم میتواند در این امر کمک شایانی کند.

استفاده میوه و سبزیجات را هم نباید فراموش کرد. افرادی که دارای پوست خشک و عادی هستند، باید از کرم آب رسان پوست استفاده کنند.

 

 

بهترین سن برای آبرسانی چیست؟

از۳۰ سال به بالا، برای این که با افزایش سن، چروک پوست (به خصوص در پوست‌های خشک) بیش تر میشود. امروزه با بکار بردن شیوه هایی میتوان با تزریق مواد جاذب آب، پوست را هیدراته کرد.

رایج ترین شیوه، مزوتراپی هست که در آن هیالورونیک اسید که یک گلیکوپروتئین جاذب آب هست به پوست داده میشود تا کم بود آنرا جبران کنیم. هیالورونیک اسید در پوست همه اشخاص وجود دارد ولی با افزایش سن مقدارش کم میشود و از دلایل خشک تر شدن پوست، کم شدن آن است.

آیا کسی که تغذیه سالمی داشته باشد، یعنی روزی ۸ لیوان آب، میوه و سبزی کافی که سبب طراوت پوست میشوند، استفاده کند و پوست خوبی هم داشته باشد، باز هم به آبرسانی احتیاج دارد؟نه، آبرسانی یک کار فانتزی است، نه یک شیوه درمانی.

این کار بیش تر برای زیبا و شاداب کردن پوست انجام میشود، بدین ترتیب کسی که پوست خوبی دارد، به آن نیازی نخواهد داشت.هر کسی حتی در زمان بچگی و نوجوانی خویش متوجه جنس پوست خویش میشود و باید که کم و بیش از این محصولات مراقبتی استفاده نماید.

ولی پس از سن 30 سالگی استفاده از محصولات آب رسان و مرطوب کننده الزامیست، برای این که در این سن رفته رفته روند پیری آغاز شده و بدن میزان کمتری الاستین و کلاژن تولید میکند، که اینها دلایلی بر وقوع پیری هستند.

بنابراین به منظور پیش‌گیری از پیری زودرس باید استفاده دائم و روزانه را در دستور زندگی خویش بگذارید. ولی بهترین زمان استفاده پس از حمام هست، به طوری که اول در حمام از یک اسکراب مطلوب استفاده نمایید، اسکراب ها منفذها بسته پوست را باز نموده و سلول‌های مرده را از بین می برند، بنابراین در این زمان آبرسان بهتر جذب شده و بیش تر به تقویت پوست کمک میکند.

 

اصلی ترین وظیفه کرم آبرسان تخصصی و مرطوب کننده چیست؟

کرم‌های آبرسان باعث تقویت پوست شده و به علت تحریک کلاژن سازی و الاستین پوست از ایجاد چروک و پیری زودرس پیش‌گیری نموده و سبب جوان سازی و طراوت پوست میشوند.

از طرف دیگر کرم‌های مرطوب کننده به علت وجود عناصری مثل اسید هیالورونیک، گلیسیرین، سوربیتول، روپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و عصاره بلغور جو دو سر باعث جذب مولکول‌های آب به پوست شده و از این طریق باعث نرمی و طراوت پوست میشوند.

هم زمان با جذب آب توسط پوست نرمی و طراوت ایجاد می شود. ولی برای حفظ این خاصیت بایستی از کرم‌های مرطوب کننده دارای روغن بادام شیرین، روغن زردآلو، کره شی و کره کاکائو استفاده نمود، برای این که با تشکیل یک لایه محافظ بر روی پوست جلوی از دست رفتن آب بین بافتی را می گیرند.

 

به چه دلیل باید از کرم آبرسان تخصصی استفاده کرد؟

چند سالی هست که بعضی از سالن‌های آرایشی اقدام به ارائه خدماتی مانند پیلینگ، پاک سازی یا آبرسانی پوست کرده اند، در کرم آبرسان تخصصی، از راه بیرونی رطوبت پوست را افزایش می‌دهند.

با این روش رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی و تورژسانس افزایش یافته و سلول ها تورم کرده و در نهایت پوست شاداب تر میشود.

ولی فراموش نکنید که این خدمات زیبایی دارای نتایج کوتاه مدتی هستند که بهتر هست پیش از مهمانی ها یا مجالس انجام بدهید.

 

تفاوت آبرسان تخصصی و مرطوب کننده چیست؟

آبرسان تخصصی پوست چیست؟

آبرسان ها رطوبت و آب مورد نیاز پوست رو تامین میکنند. چربی ندارن و یا اینکه مقدار اون خیلی کم هست. علاوه بر این موارد، محصولات آبرسان سبک هستن و زود هم جذب میشن.

محصولات آبرسان تخصصی توی زبان انگلیسی با عنوان hydrator شناخته میشن.

مرطوب کننده پوست چیست؟ 

مرطوب کننده‌های پوست یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد میکنن که از تبخیر آب پوست جلوگیری میکنه. مرطوب کننده ها چربی بیشتری دارن و کمی سنگین هستن.

احساس سنگینی که موقع استفاده از محصولات مرطوب کننده وجود داره به خاطر همون چربی هست که توی ساخت این محصولات استفاده میشه. مرطوب کننده ها رو توی زبان انگلیسی با moisturizer میشناسن.

 

تفاوت آبرسان تخصصی و مرطوب کننده در زمان مصرف اونهاست، یعنی اول باید شما میزان خشکی پوست را تشخیص دهید و بسته به احتیاج پوستتون از این محصولات استفاده نمایید.

آبرسان ها، محصولاتی هستند که برای درمان دهیدراته شدن پوست کاربرد دارند تا آب مورد نیاز پوست را تأمین نمایند.

مرطوب کننده ها، برای درمان پوسته پوسته شدن دور لب ها و خشکی روی صورت کاربرد دارند، برای این که دارای روغن و چربی هستند.

در حقیقت مسوولیت اصلی یک مرطوب کننده حفظ رطوبت پوست است و مسئولست آبرسان جذب آب مورد نیاز پوست است و هیچگاه نباید پوست‌های خشک از آبرسان استفاده کنند، برای این که اونها نیازمند مرطوب کننده هستند.

پوست کم آبی که به اندازه مورد نیاز آبرسانی نشده هست، هم چنان ظاهری درمانده و سفت دارد و پوستی که خشکه، ولی هیدراته شده، مرطوب نیست و هم چنان نشانه هایی از خشکی و پوسته پوسته شدن در آن مشاهده میشود.

نقطه مشترک آبرسان ها و مرطوب کننده ها:هر دوی این محصولات خاصیت آبرسانی دارند و وظیفه اصلی آن ها نفوذ آب به سلول‌های پوست است، ولی آبرسان ها این وظیفه را به شکلی کاملاً حرفه ای انجام می‌دهند.

 

 

بهترین ماسک‌های آبرسان تخصصی پوست خانگی

ماسک آبرسان فلفل و ماست

شاید فکر کنید که فلفل باعث سوزش پوست شود ولی این بی کس یک باور است و همین. فلفل سیاه سرشار از ویتامین ها هم چون A، K، املاح معدنی و آنتی اکسیدان‌های موثر هست و برای درمان خشکی پوست میتواند یکی از ترکیبات اصلی ماسک آبرسان صورت باشد.

برای تهیه نخستین ماسک یک قاشق فلفل قرمز اسیاب نشده را رنده کنید و با دو قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت 2 تا3 دقیقه روی پوست خویش بگذارید.

هنگامی که مخلوط روی پوست است به آرامی پوست خویش را ماساژ دهید و بعد صورت خود را با آب سرد فراوان بشویید. پس از آن با کرم مرطوب کننده پوست خویش را چرب کنید.

برای تهیه ماسک دوم با فلفل یک قاشق فلفل سیاه، یک عدد سفیده تخم مرغ، یک قاشق عسل را خوب با هم ترکیب کنید و پس از شستشو و خشک کردن پوست به مدت 15 تا 20 بر روی پوستتان بگذارید. بعد از چند وقتی کوتاه تأثیر آنرا بر روی پوستتان مشاهده خواهید کرد.

 

ماسک آبرسان تخصصی آواکادو

آواکادو یکی از میوه‌های استوایی فوق العاده موثر برای پوست است که توانایی آبرسانی بالایی دارد.

برای تهیه یک ماسک گیاهی و میوه ای فوق العاده برای پوست صورت یک قاشق آووکادو له شده، با یک قاشق ماست کم چرب و یک قاشق چای خوری چای رنگ سبز خشک اسیاب شده احتیاج داریم.

ای رنگ سبز را که به خوبی پودر شده درون آبکش ریخته و آبکش را روی ظرف آب درخال جوش بزارید تا چای مرطوب و نرم بشه، بعد آووکادو له شده و ماست بهش اضافه کنید و خوب هم بزنید. ماسک فراهم شده را 10 دقیقه روی پوست بگذارید و بعد آبکشی کنید.

 

ماسک مرطوب کننده چای سبز

برای استفاده ماسک چای سبز بهتر است از روش اسپری کردن استفاده کنید. به این ترتیب که اول آب داغی که شیره چای رنگ سبز وارد آن شده هست را صاف کنید.

زمانیکه آب داغ سرد گردید میتوانید روغن ها و موادی که برای تندرستی پوستتان مفید هستند را به آن بفزایید.

این مخلوط را در یک بطری ای که سرش اسپری است بریزید و آنرا در یخچال قرار دهید. اکنون ماسک شما آماده است. بهتر از در روز چند مرتبه این آمیخته را به پوستتان اسپری کنید.

با به کاربستن این کار پوست صورت در گرما میتواند خنک شود و آبرسانی می شود. در نتیجه پوست میتواند تازگی و طراوت اش را مجدد پیدا کند و برای شما پوستی جوان و شاداب به ارمغان بیاورد.

 

ماسک آبرسان تخصصی بادام وعسل

برای تهیه یک ماسک خوب آبرسان برای پوست، کافی است 3 قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق غذاخوری روغن بادام در ظرفی مخلوط نموده و آنرا روی حرارت آرام بگذارید.

مخلوط را اندکی بعد از گرم شدن از روی حرارت بردارید. ماسک آماده را 20 تا 30 دقیقه روی پوست بگذارید و بعد بشویید.

 

ماسک آبرسان تخصصی صورت خیار و گلاب

پوست خیار را به کمک رنده ریز‌ریز کنید و آنرا به مدت 30 دقیقه درون گلاب مرغوب خیس کنید. بعد پوست خیار خیس شده در گلاب را به مدت 20 دقیقه روی پوست صورتتان ماسک کنید.

استفاده از این ماسک بصورت روزانه تأثیر زیادی در افزایش آبرسانی و برطرف شدن زبری پوستهای خشک دارد.

 

گردآوری: بخش تولید محتوا ایران کازمد

کرم آبرسان تخصصی اورگانیک و دست ساز ایرانکازمد | کرم آبرسان تخصصی گیاهی

کرم آبرسان تخصصی ارگانیک و دستساز ایران کازمد | کرم مرطوب کننده گیاهی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 3,573
  • بازدید کلی : 14,571